Retourneren en annuleren van een online aankoop

Retourneren en annuleren van een online aankoop
Oorbellen, lingerie en badkleding mogen niet geretourneerd worden, dit logischerwijs om hygiënische redenen.
Termijn
 Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering of  het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. In het geval je je herroepingsrecht wil uitoefenen kan je je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf) binnen de 14 dagen na de levering of het sluiten van de overeenkomst. Binnen de 30 werkdagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of, indien de levering nog niet gebeurde en je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.
Kosten terugzenden
De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor de rekening van de terugzender. Als u ons uw order terugzend brengen wij u 10 % als behandelingskost in rekening.
Terugbetaling
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen en op schade en gebruiktheid hebben gecontroleerd.
Terugbetaling gebeurd 21 werkdagen na ontvangst en controle van de retour.

Voorwaarden
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of passen als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Oorbellen, schoonheidsproducten, badkledij en lingerie mogen niet geretourneerd worden, dit logischerwijs om hygiënische redenen. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en labels en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.
Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden:
• Artikelen hebben geen sporen van gebruik, beschadigingen en bevatten geen dierenharen.
• Artikelen zijn voorzien van alle aangehechte labels en stickers
• Artikelen zitten in de originele en onbeschadigde verpakking

Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier. Belangrijk! Zorg ervoor dat de producten goed verpakt zijn zodat ze onbeschadigd bij ons aankomen. Ook voor een ongepaste manier van inpakken kunnen wij een terugbetaling weigeren!
Gelieve de naam van de afzender duidelijk op het retourpakket te vermelden als u uw pakket zelf verzend.
Wanneer mails die wij sturen over retourneren 1 maand onbeantwoord blijven beschouwen wij de retour als afgehandeld.
Retour aanvragen
Om je herroepingsrecht, in het geval van levering van goederen snel en correct uit te oefenen, dien je het hieronder vermelde formulier in te vullen. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.

Verzendingstarieven
Verzendingstarief BE/NL 8€

Retourtickettarief ten koste en organisatie van de retourzender geschat op 8 €

Het annuleren van een Online bestelling of reservatie van uw goederen

Voor het annuleren van een order brengen wij 20 % kosten in rekening van het besteld bedrag .Deze kosten omvatten de reservatiekost en administratieve kost.
Veilig betalen
Veilige betaling
Dankzij onze betaalpartner CCV Pay beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem. Van zodra je de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Definitief bestellen met betaalverplichting”, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner CCV Pay. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Betaalmogelijkheden
Tijdens het bestelproces kies je de gewenste betaalmethode. Je hebt keuze uit onderstaande betaalmogelijkheden.

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je pakket pas verzenden als we de betaling ontvangen hebben.
Bancontact/Maestro
Bij een betaling met Bancontact of Maestro ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending.
Je kan kiezen om je betaling uit te voeren met je Bancontactkaart (kaartlezer nodig) of via de Bancontact-app.
Kredietkaart (Visa & MasterCard)
Bij een betaling met kredietkaart ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending.
Bij deze betaalmethode wordt de verificatiecode van de kaart gevraagd. Deze controle gaat na of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.
Voor de verificatiecode bij Visa of MasterCard, kijk je best op de keerzijde van je kaart waar je een code met 3 cijfers vindt in het veld van je handtekening. Je vindt deze code ofwel na je volledige rekeningnummer, ofwel na de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Betaling met iDEAL
Beschik je over een Nederlandse debetkaart, dan kies je voor de betaalmethode iDEAL. Zo kom eerst op een pagina terecht waar je jouw bank kan selecteren door de balk uit te schuiven. Nadien word je doorverwezen naar een specifieke pagina aangepast aan jouw bank en kaarttype. Bij een betaling met een iDEAL ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakket kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending.
Betaling met PayPal
Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal account nodig. Daarna kan je met je e-mailadres en wachtwoord de betaling snel en gemakkelijk uitvoeren, zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.